Συχνές Ερωτήσεις

Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να παραλάβω το πακέτο μου;

  • Η παραγγελία σας θα αποσταλεί στην διεύθυνση που έχετε δηλώσει στην φόρμα παραγγελιών, με ταχυμεταφορική (courrier) ή τα Ε.Λ.ΤΑ. και παραδίδεται σε 2 έως 4 εργάσιμες μέρες (εξαρτάται απο την διαθεσιμότητα) από την ημέρα της αποστολής. Αν τα προϊόντα που επιλέξατε δεν είναι άμεσα διαθέσιμα θα σας ενημερώσουμε για την μέρα αποστολής.​​
  • Αποστολές θα πραγματοποιούνται καθημερινά, εργάσιμες ημέρες εκτός Κυριακής και αργιών. Αν θέλετε η παράδοση με την ταχυμεταφορική να γίνει συγκεκριμένη ώρα και ημέρα τότε επικοινωνήστε μαζί μας. Σε περιοχές, στις οποίες η αποστολή με courrier είναι ακόμα αδύνατη, η αποστολή γίνεται αποκλειστικά με το ταχυδρομείο. Σε αυτήν την περίπτωση, ο χρόνος αποστολής είναι αυτός που προβλέπεται από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία.​

Πως μπορώ να πληρώσω;

Αντικαταβολή: αυτός ο τρόπος πληρωμής είναι διαθέσιμος για αγορές που δεν ξεπερνούν τα 500 €. Κατά τη στιγμή της παράδοσης, πρέπει να έχετε σε μετρητά το ακριβές συνολικό ποσό που αναγράφεται στο e-mail που λάβατε με την επιβεβαίωση της αποστολής της παραγγελίας σας. Ο μεταφορέας courier δεν μπορεί να δώσει ρέστα και δεν δέχεται επιταγές. Για τυχόν επιστροφές χρημάτων, πρέπει να μας υποδείξετε έναν τραπεζικό λογαριασμό με όνομα κατόχου το όνομα στο οποίο έχει κοπεί η απόδειξη.
Πληρωμή μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό: Εάν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή αν δεν μπορείτε εύκολα να βρίσκεστε στο σπίτι τις ώρες που παραδίδουμε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ :
IBAN: GR88 0171 6150 0066 1510 2697 720
ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHA ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ :
ΙΒΑΝ:GR41 0140 5510 5510 0232 0000 612
ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΘΝΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ :
ΙBAN: GR65 0110 3790 0000 3794 4088 378

Ποια μέθοδος αποστολής είναι διαθέσιμη;

  • Με ταχυμεταφορική (courrier) ή τα Ε.Λ.ΤΑ. και παραδίδεται σε 2 έως 4 εργάσιμες μέρες (εξαρτάται απο την διαθεσιμότητα) από την ημέρα της αποστολής.
  • Με μεταφορική Εταιρεία για μεγάλα δέματα (κατόπιν συνεννόησης)

Με ποιόν πρέπει να επικοινωνήσω για τυχόν ερωτήσεις;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας :

1. Μέσω Φόρμα Επικοινωνίας

2. Μέσω email : info@ekollias.gr

3. Μέσω τηλεφώνου : +30 6906 272 630 – 27410 87973

4. live chat. (Δείτε κάτω δεξιά)

Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, σύμφωνα με το νόμο για την προστασία του καταναλωτή, αναιτιολόγητα, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων με τον εξής τρόπο.
1. Συμπληρώστε το online Έντυπο Επιστροφής.
2. Επιστρέψτε το εμπόρευμα στην αρχική του κατάσταση, συμπεριλαμβανομένων όλων των ετικετών και συσκευασιών.
3. Ετοιμάστε το πακέτο και προγραμματίστε την παραλαβή του πακέτου σας μιλώντας τηλεφωνικά μαζί μας ή μιλώντας με το υποκατάστημα ACS της περιοχής σας ή με τα κεντρικά στο 2108190000 ζητώντας να έρθουν να παραλάβουν το πακέτο με χρέωση παραλήπτη οπουδήποτε εσείς επιθυμείτε.